Netflix és a könyvek : 2. rész

 Sziasztok! 

Folytassuk az előző bejegyzést. :) 



Julia Quinn - Bridgerton család 

10/10

A herceg és én, illetve A vikomt, aki engem szeretett című könyvekből készült az 1. illetve a 2. évad. Ami tudni kell a sorozatról, mint a könyv mint a sorozat, egy évad/könyv egy Bridgertont mutat be, a házasságig vezető utat, közben sok-sok érdekes mellékszállal. 

A könyveket még nem olvastam, de az első rész már tervben van, hogy beiktatom valamelyik szép tavaszi napon. 

Az első részben Daphne történetét ismerjük meg, a kapcsolatát láthatjuk, hogy alakul majd ki a nem kicsit jóképű Simonnal. Titkot nem árulok el, mivel a fülszövegből is kiderül ki-kinek a párja lesz, viszont az odavezető út az általában elég kalandos. Imádom ezt a kor ( 1800-as évek) amiben játszódik a történet. A ruhák, a bálok... Rögtön a  Büszkeség és balítélet ugrik be róla amit szintén szerettem. Igaz itt több a romantika jobban látjuk ki-kit szeret. 

A második részben, Anthony történetét ismerjük meg, aki apja halála után , fiatalon csöppen bele a család vezetésébe. Célja a házasság, de nem vágya a szerelem. Ezt is egy feladatnak tekinti mint a napi pénzügyeket. Itt viszont külön kell választani a könyvet és a sorozatot. Úgy, hogy még nem olvastam is tudom, a sok kommentből, hogy nagyon eltértek a történetben. A végkifejlet ugyanaz. Kate lesz a párja, de az út teljesen más. És itt kitérek az én véleményemre. A sorozatban mutatott, nem lehetünk egymásé, pedig szikrázik körülöttünk a levegő, tudom, hogy a testvérét veszem el, Kate meg nem akar házasodni, szerelemben meg nem hiszek, de nekem ez a történet sokkal jobban bejött. Nagyon jól alakítják szerintem, azok a jelenetek amikor összenéznek, véletlen elmennek egymás mellett, táncolnak esetleg, még az én lélegzetem is elállt tőle. :D Valamint itt megemlíteném mennyire gyönyörű színésznő a Kate-t alakító Simone Ashley. 

Még annyit megjegyeznék, hogy nagyon jó ötletnek találom a modern zenék belecsempészését korhű kivitelben. 

Várom a többi testvér történetét is. De szerintem ha elkezdem olvasni hamar kivégzem én is. :) 

Stranger things 

10/10

A könyvek címe :  Jody Houser- A túloldalon, Hat, Tűzben égve,  Gwenda Bond - Gyanakvó ​elmék, Adam Christopher: A sötétség fejedelme , A. R. Capetta: Robin a világ ellen

Az 1980-as években játszódó sorozat, számomra az egyik legnagyobb kedvenc. 

A sorozat gyerek főszereplőkről szól, akik eltűnt barátjukat próbálják megtalálni, miközben egyre furcsább dolgok történnek a kisvárosban. (természetfeletti események). Új szereplők bukkannak fel, egy lány akinek különleges képessége van. Furcsa lények, furcsa események, eltitkolt kísérletek.... Nagyon izgalmas az egész. Nagyon jól hozza a sorozat a 80-as éveket kinézetben, tárgyakban, hangulatban. 

Májusban érkezik a negyedik évad belőle, és azt is megtudtuk, hogy nem ez lesz a befejező mivel még annyi mindent tartogatnak számunkra így kapunk egy ötödik évadot is. Nagyon örültem a hírnek. 

Nézzétek nagyon ajánlom. :) 

Harlan Coben

Harlan Coben neve szinte mindenkinek ismerősen csenghet. Nagyon népszerű író. Csak úgy ontja magából a könyveket. Krimiíró. Ami pedig számunkra jó hír, hogy egyre több könyvét filmesíti meg a Netflix. Mutatom is őket. 

Az erdő (sorozat) 

Az idegen (sorozat) 

Maradj mellettem (sorozat)

Örökre eltűnt (sorozat) 

Az ártatlan (sorozat) 




Tonke Dragt - Levél ​a királynak

 10/8
A Levél a királynak a címében is mutatja miről fog szólni a sorozat. A főszereplőnket Tiurit hatalmas feladattal bízza meg egy lovag halála előtt, vigye el a levelet a királynak. Ám az út kalandos, sok ellenséggel, akadállyal. 

Én a sorozatot láttam. 1 évad van eddig belőle, ami nekem tetszett. Gondoltam hátha valakinek felkeltem vele az érdeklődését. 






Richard Morgan - Valós ​halál
 

A három része könyvből készült sorozatot is megtalálhatjuk Netflixen. 

10/10
A jövőben játszódó sorozatban, az emberek tudata digitalizálva van, és ha meg is halsz testileg, a tudatod újraburkolják egy másik testben és folytathatod az életed tovább. A főszereplőnk Takeshi Kovacs aki egy katona volt, és épp a halálos ítéletét várja amikor is felkérik egy öngyilkossági ügy kiderítésére. 

Nagyon sajnálom, hogy a 2. évad után véget ért, pedig még néztem volna. Na de vannak könyvek amik fel is kerültek a listámra. 
Ha szeretitek a sci-fit ez is tetszeni fog. 




Amiket még figyelmetekbe ajánlanék és mindből van könyv is a következők lennének : 
Árnyvadászok. A végzet ereklyéi 
Outlander
A vezércsel
Cursed Átkozott
A felhők fölött 3 méterrel
Lupin
A  Hill-ház szelleme
13 okom volt
Locke&Key 









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...