Colleen Hoover- Slammed Szívcsapás

Colleen Hoover- Slammed Szívcsapás

Mivel imádom a költészetet s én is írogatok verseket így Will rögtön a szívembe lopta magát. A történet is nagyon tetszett, a sok rossz dolog mellett mindig vannak szép pillanatok és erre kell gondolni.Hihető is volt,hisz bárkivel megtörténhet ami Will vagy Lake éltében végigment. Imádtam a többi szereplőt is. A két kis kölyök nagyon aranyos volt. Eddie meg egy nagyon jó barátnő. A végén pedig a kis plusz fejezet Will szemszögéből szintén tetszett. Nagyon érdekel mi fog velük történni így biztos elolvasom a folytatást.

Azért nem adok 10 pontot mert a borító nekem nem tetszik, és néha sok volt Lake kiborulása és sírása.De azért nem tagadom Eddie szülinapját és a slam estét amikor Lake felolvassa a versét és Will is, azokat kicsit megkönnyeztem. Valamint az édesanyja levelét is. Összegezve : 10/8 számomra. Jöhet a folytatás.

Kedvenc idézeteim:
„Az élet el akarja mondani nekem,hogy a lány, akit szeretek, a lány, akibe Fülig beleszerettem- megérdemli az első helyet. Így hát mostantól ő lesz az első. ”

„ A szívem azt súgja, most már elég legyen. Miféle zűrbe kevert a szerelem? De ha egy érzés hatalmába kerít,Felemel téged,s az egekbe repít.” (The Avett Brothers: Szerelemből élni. )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Netflix és a könyvek : 2. rész