Gyönyörű sorscsapás értékelés *.*

Mivel sokan ajánlottátok elolvastam , és hát mit mondhatnék.... IMÁDTAM. És sajnálom,hogy hamarabb nem volt rá időm.

FülszövegAz új Abby tökéletes. Nem iszik, kerüli a káromkodást, a pólói kifogástalan rendben sorakoznak a szekrényében – azt hiszi, elegendő távolság választja el a múltjában rejlő sötétségtől. De amikor megérkezik a legjobb barátjával, Americával a főiskolára, az új élet felé vezető útja gyorsan megváltozik. 
Travis izmos testét tetoválások borítják, tipikus laza srác, azt testesíti meg, amire Abbynek szüksége van – és amit szeretne elkerülni. Abby távolságtartása felkelti a kíváncsiságát, és cselhez folyamodik egy egyszerű fogadás segítségével: ha ő veszít, önmegtartóztató marad egy hónapig, ha Abby marad alul a játszmában, Travisnél fog lakni ugyanennyi ideig. Travis nem is sejti, hogy a párjával hozta össze a sors, akármelyikük is nyer. 
Szerelem és játék keveredik a népszerű írónő, Jamie McGuire regényében, amely a fiatal olvasók körében nagy népszerűségre számíthat. Ne hagyd ki, játszd meg te is a tétjeidet! Szerinted Abby nyer vagy Travis? Vagy ebben a játékban nincsenek vesztesek?
Értékelésem: Lehet azt mondani,hogy igen olvastam már hasonló történetet ami tényleg igaz. Fiatal srác akit minden nő imád +rossz fiú is, és a csaj aki nem akarja közel engedni magához, de elengedni sem. De ez a történet mégis más. Hogy miért ? Szerintem Travis Maddox miatt :D 
Travis Maddox: Rossz fiú, bunyózik, okos, és minden csaj őt akarja.Élete teljesen megváltozik mikor megismeri Abbyt. Már nem akar több nőre nézni, és csak Abbyt szeretné,hogy a barátja legyen. De mint a legtöbbször lenni szokott fiú-lány barátság nem igazán van. És egy idő után itt is látszik. De közben meg mégsem,hisz barátok voltak majdnem végig :D Amit tudni érdemes még Travisről: figyelmes, szenvedélyes, kitartó és csak szeretni szeretne. 
Abby: Új élet reményében költözik el barátnőjével és kezd el tanulni  az egyetemen. Van egy titka amit nem szeretne felfedni, és mi is csak akkor tudjuk meg, amikor a többi szereplő is. Megismerkedik Travissel és egy fogadás elvesztése miatt hozzáköltözik 1 hónapra. És elindul a történet közöttük. Szinte gyönyörű ez az egy hónap, és nagyon nehéz a búcsú. Hogy mi történik ezalatt és utána ... OLVASD EL ÉS MEGTUDOD! De szerintem nem fogsz csalódni :D
Jöjjenek a mellékszereplők is :
America: Abby legjobb barátnője, ő tudja csak mi a titka és mindig kiáll mellette. Sőt néha olyanokat is tesz amit még Abby is meglepi. (Pl. mikor megpofozza Travist :D)De a barátnőjéért bármit! Travis unokatestvére a barátja. 
Shepley: Na jó őszinte leszek az első kb. 30 oldalig azt hittem nő :O Utána esett le,hogy America pasija :D Segíti mindenben Travist, elviszi a bunyókra, kibírja a viselkedését, és vele él. 
Parker: Pár szót gondoltam írok róla, alapból szimpatikus karakter lett volna, ha nem ekkora gyökér néha. Egy másik univerzumban elképzeltem őket Abbyvel. De elég unalmas életül lett volna együtt. 
Travis családja: Nagyon szimpatikusak voltak, és remélem többet meg is tudhatok róluk. Azt tudom,hogy a Maddox-testvérekről is van könyv az első rész meg is van a Gyönyörű tévedés - muszáj lesz hamarosan ezt is elolvasnom. 

Összességében nagyon tetszett a történet, és hamarosan el is kezdem a Veszedelmes sorscsapást, ami Travis szemszögéből íródott, és mivel imádok férfi szemszögből olvasni és a történet is tetszett már most mondom imádni fogom. :D 

Borító: 5/5
Történet:5/5
Kedvenc idézetek: "-Tudod,miért akarlak?Nem tudtam,hogy elveszett voltam,míg te meg nem találtál. Nem tudtam,mi a magány amíg az első éjszakát nem töltöttem nélküled egyedül az ágyamban.  Te vagy az egyetlen, aki tökéletes az életemben. Rád vártam, amióta csak élek,Galamb."

"– Ez meg mi? – kérdeztem a függőleges jeleket nézve. 
– Héberül van – válaszolta ideges mosollyal. 
– Mit jelent? 
– „Én a kedvesemé vagyok, s ő az enyém.”


"– Csak te meg én, Gal, a világ ellen."




Nekem ő hasonlít legjobban Travisre :) 
T

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Netflix és a könyvek : 2. rész