Jamie McGuire-Red Hill értékelés

Már be is fejeztem az első könyvemet Jamie McGuire írónőtől. Ez pedig a Red Hill volt. Hoztam is egy értékelést róla. És így felbátorodva el is kezdem a Gyönyörű sorscsapást. smile hangulatjel 

Mivel szeretem a The Walking Dead sorozatot így jó volt olvasni egy olyan történetet ami zombis. Az írónőtől ez az első könyvem, de biztos,hogy nem az utolsó. A történet izgalmas
volt, tetszett az,hogy több szemszögből íródott. Kedvenc szereplőm Nathan volt és a kislánya Zoe ( itt is érdekelne majd miért volt fura egy két helyen, mi a baja). Scarlet nagyon határozott és egy cél lebeg előtte, hogy egy nap a lányait lássa jönni a tanya felé. Ezért mindent meg is tesz. Így sok izgalomra lehet számítani,mikor kimennek terepre „tisztogatni”. Miranda és Ashley a két testvér és a két barátjuk illetve a később csatlakozott Joey is próbálja túlélni ezt és minden szereplő története összekapcsolódik egy helyen ez pedig Red Hill. Tény,hogy vannak dolgok amiben hasonlít a TWD-hez, hisz a második évad egy farmon játszódott,de nekem azért tetszett. Abban is más ez,hogy mivel a mai világban játszódik,mindenki látott már zombis filmet és tudták kb. mit kell velük tenniük,illetve okosan megfigyelték őket.
Arra viszont kíváncsi vagyok,hogy mi fog még velük történni,ahogy néztem van már folytatása angolul. A borítója határozottan tetszik. Remélem a magyar kiadó is így adja majd ki. A másik dolog ami érdekel mi történt azokkal akik csak említve voltak. Pl. Nathan feleségével stb. Bár ahogy olvasom a következő rész egy rövid kis könyv lesz csak és két mellékszereplőről fog szólni. De azért remélem kiadják grin hangulatjel

Aki szereti az izgalmakat, a világvégét, a zombikat (vagy hatottakat, csoszogókat) egy kis romantikát annak ajánlom ezt a könyvet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Netflix és a könyvek : 2. rész