Jennifer Probst-Keresd az alkalmat értékelés

Sziasztok. Hoztam a várva várt értékelést a Keresd az alkalmat című könyvről.


 Ez az első könyvem Jennifer Probsttól. Igazából nem teljesen győzött meg engem így elsőre. Eléggé kiszámítható volt a történet, kicsit untam,hogy megint egy nagyon gazdag férfi van meg egy nő aki nem akarja magát hagyni aztán…. Egy kis csavar azért került bele ezzel az érintős dologgal
de az meg nekem túl erőltetett volt. Amúgy a karakterek nagyjából szimpatikusak voltak, Gen történetét jobban is szeretném megismerni. Robertet imádtam smile hangulatjelViszont a végén az utolsó fejezet nem tetszett, ezt már korábban egy írónő eljátszotta egy macskával na az akkor tetszett :Dgrin hangulatjel A történetet valahol a közepén már majdnem elvesztettem,de akkor erőt vettem magamon,hogy végigolvassam. Amit nem bánok így utólag mert a további történés viszont már tetszett. Összegezve azért annyira nem rossz,egyszer olvasós,vannak benne vicces pillanatok, unalmas fejezetek, túl sokáig elhúzódó események.
Valamikor biztos betervezem a folytatását de most egy kicsit jobb ha hanyagolom.
Könyv: 10/7
Borító: 10/5 nekem annyira nem tetszik, a második részé jobb
Kedvenc rész: Slade beszélgetése az idős hölggyel, és a jóga óra.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Netflix és a könyvek : 2. rész