Kemese Fanni- A napszemű Pippa Kenn

Könyvértékelés : A napszemű Pippa Kenn.


Azért esett erre a könyvre a választásom, mert szeretném megmutatni nektek,hogy vannak nagyon is jó magyar írók. A mai napon Fanni könyvét fogom bemutatni. Február elején olvastam. A magyar íróktól ritkán olvastam eddig, de most nagyon megbántam,hogy ezt kihagytam. Először is a borítója fogott meg a könyvnek, azután elolvastam miről fog szólni, gondoltam nem lehet olyan rossz. (de még mennyire,hogy nem volt rossz).

A könyv egy disztópia, a jövőben játszódik, több nézőpontos az egész történet ami izgalmassá is teszi szerintem,hisz több szereplő belső gondolatait,véleményét is olvashattuk.Most pedig pár szó miről is szól valójában a könyv: Pippa a főszereplő lány aki találkozik (megmenti ) Rubennel és innentől kezdve indul el a történetük. Egy vírus miatt ebben az időben nagyon kevés ember maradt életben és rengeteg sápadt van. Ebben a világban kell túlélniük és remélhetőleg eljutniuk egy olyan helyre ahol talán biztonságban lehetnek. De ahhoz ,hogy eljuthassanak rengeteg izgalom vár rájuk útközben. 



"Megszámlálhatatlan kidőlt, rozsdás villanyoszlopot hagytunk magunk mögött; némelyiket viruló futónövények nőtték be, és fehér madarak fészkeltek a tetejükön. Találtunk kitört ablakú, kisiklott vonatot; a szétszóródott csontok között ványadt kórófajta borította az üléseket."

Pippa egy nagyon erős karakter hamar mindenki kedvencévé válhat ( végre egy jó női főszereplő,kitartó és akaraterős ) , Rubennel pedig  egy tökéletes páros. Mindketten elvesztettek már szinte mindent így csak egymásra támaszkodhatnak.

" Egyetlen dolog vigasztalt: megismerhettem egy idegen embert. Tudtam,hogy bármit odaadnék a Rubennel töltött elmúlt egy hónapért. Azt hiszem, öt éve először boldog voltam. Öt éve először nem volt mindegy, hogy élek vagy halok-e."

Tetszett Fanni írásmódja, ahogy leírja azt a világot, a tájat, a sápadtakat,- nem hétköznapi módon. Pl.: " Ameddig a szem ellát, a szikrázóan kék ég alatt tűz nélkül izzik a vörösbe borult táj." smile hangulatjel "Mindig elfordítottam a fejemet, ha emberi koponyát láttam. A fekete szemüregek és a hiányos fogsorok csupa elfeledett, névtelen életről árulkodtak."

A könyv könnyen olvasható, és a "nemakaromletenni" kategória grin hangulatjel A vége pedig annyi megválaszolatlan kérdést hagy maga után, hogy biztos el akarod olvasni majd.Én is tervezem,hogy hamarosan elolvasom a második részét is, valamint a polcomon is szeretném látni majd. Ha értékelnem kellene akkor 10-ből 10* smile hangulatjel és kérem azokat akik még nem olvasták el,hogy ki ne hagyják :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Netflix és a könyvek : 2. rész