Mentőexpedíció- filmértékelés

Sziasztok :)


smile hangulatjel Ma egy rövid filmértékelést hoztam, amit mostanában néztem a moziban. Andy Weir-A marsi című könyve alapján készült a Mentőexpedíció,(rendező: Ridley Scott) Matt Damon a főszerepben smile hangulatjel Aki szereti a sci-fit annak nagyon fog tetszeni.Aki szereti az izgalmakat annak is fog, na és aki mellé még humort, sok szarkazmust, epés megjegyzéseket is akar az imádni fogja 
grin hangulatjel Szuper látványos, nagy költségvetésű, rettenetesen izgalmas film lett smile hangulatjel
A történet röviden: A Marson hatalmas homokvihar készül. A NASA űrhajósai biztonsági okokból azonnal elhagyják a bolygót: halott társuk testét sincs már idejük megkeresni.
Nem is találnák. Mark Watney (Matt Damon) ugyanis nem halt meg; csak a szkafanderébe épített adó meghibásodása miatt hiszik a többiek, hogy nem élte túl az első szélrohamokat.
A mérnök-botanikus mindent elkövet a túlélése érdekében: gépeket szerkeszt, élelmiszert termel, vizet gyárt, és amikor a Földi irányítók felfedezik, hogy él, felkészül a mentőexpedíció fogadására.
De az expedíció négy év múlva érkezik, méghozzá az ellenséges bolygó egy egészen másik pontjára. Neki 3200 kilométert kell utazni, hogy fogadhassa őket: egyedül, megfelelő felszerelés nélkül, végtelen magányban.

Nekem a film nagyon tetszett, és mindenképp el szeretném olvasni a könyvet is .grin hangulatjel

Egy kis érdekesség pedig: itt forgatták Magyarországon ezért is van sok magyar név a stáblistában. A Bálnába, a MűPában is forgattak, és még a csepeli hév is látható ( bár én erre nem figyeltem annyira izgultam :D) , a film nagy részét pedig az etyeki Korda Stúdióban forgatták.

Végül pedig én nagy szívvel ajánlom nektek ezt a remek filmet na meg persze a könyvet is smile hangulatjel Nálam 10/10. IMDb: 8.3

 smile hangulatjel

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Netflix és a könyvek : 2. rész