2015 könyvekben TAG :)

Sziasztok. Úgy gondoltam hozok egy bejegyzést arról, milyen volt a tavalyi éven könyvek szempontjából, hátha kedvet kaptok valamelyik elolvasásához. Moly.hu oldalon láttam erről egy listát és most ezt fogom kitölteni. Akkor hát íme az én tavalyi évem könyvek szempontjából:


















1. Legjobb könyv, amit 2015-ben olvastál. 
Ez az a pont ahol biztos nem fogok csak 1 könyvet írni :D Ez lehetetlen!!!! De azért nem sorolhatok fel minden könyvet, így 5 darabot választottam ki.
-Jojo Moyes-Mielőtt megismertelek
-Jessica Park- Flat-Out Love
-Graeme Simsion- A Rosie-projekt
-Josh Malerman-Madarak a dobozban
-Böszörményi Gyula-Leányrablás Budapesten
+1- Ezt nem hagyhattam innen ki) Colleen Hoover-Losing hope

2. Legjobb folytatás, amit 2015-ben olvastál. 
Kerstin Gier- Smaragdzöld. 
Nehéz volt, hogy be kell fejeznem ezt a remek történetet, de nagyon tetszett :) Xemerius hiányozni fogsz!!

3. Legnagyobb csalódás. 
Huhhh, ez elég nehéz általában remek könyveket olvasok, de néha becsúszik 1-2 ami engem annyira nem nyűgözött le. Tavaly ez Logan Belle-Féktelen szerelem című könyve volt. Az tetszett benne,hogy könyvtárban játszódik, de amúgy alig vártam,hogy befejezzem.

4. Legnagyobb meglepetés.
Kemese Fanni- A napszemű Pippa Kenn és A viharszívű Mya Mavis.  Magyar íróktól előtte nem igazán olvastam. De mivel mostanában nagy kedvencem lett a disztópia ezért belevágtam, és hihetetlenül tetszett. Csak ajánlani tudom. 


5. Kedvenc új szerző. 
Egyértelműen John Green. Először a Csillagainkban a hibát olvastam, utána pedig Alaska nyomában. Egyik megrázóbb volt mint a másik, de mégis humoros, szomorú és olyan valódi. 



6. Legújabb kedvenc karakter. 
Matt és Finn :D A Flat-Out Love könyvből. Aki olvastam tudja miért írom mind a kettejüket. :) Na és persze Dean Holdert továbbra is imádtam főleg amikor a Losing Hope könyvet olvastam az ő szemszögéből :) 

7. Egy könyv, amin sírtál. 
Egyértelműen az első helyre itt  Jojo Moyes-Mielőtt megismertelek könyve volt. Szerintem ezen mindenki sírt. Annyira megrázó könyv volt,hogy napok kellettek mire felfogtam. Szerintem ezt is kötelezővé tenném a Nyugalom tengere mellett! :D De azért a Csillagainkban a hiba és Alaska nyomában könyveken is pityeregtem. Mondjuk ez nálam elég könnyen jön. 

8. Egy könyv, ami boldoggá tett. 
A sok 5 csillagos könyvem mind boldoggá tett általában vagy  1 fejezetben, vagy az egész könyvben. Graeme Simsion- A Rosie-projekt Don Tillman sokszor megnevettetett az igyekezetével :D  Gwenda Bond-Lány a kötélen könyve pedig mivel a cirkusz világában játszódott alapból boldog voltam tőle. 

9. Kedvenc filmadaptációd, amit idén láttál. 
A lázadó egyértelműen. Bár  a könyvet nem olvastam még, itt hever a polcomon de el fogom a befejező rész előtt olvasni az egészet :) A szürke is tetszett,bár a könyv jobb volt, de egy két rész kifejezetten tetszett. Az éhezők viadalát is megemlíteném az is tetszett és ezt sem olvastam el még :D

10. A legszebb könyv, amit idén vásároltál. 
2015-ben azért beindítottam a könyvvásárlást, illetve minden ünnepre azt kértem.És közel 50 könyvvel gazdagodtam. Ezekből szerintem negyedét sem olvastam még el. Nagyon sok könyvet veszek ki könyvtárból így azokat olvasom előbb. Mert ezek mindig meglesznek a polcomon :)  A legjobb amit 2015-ben vettem az az Üresek városa volt. Annyira megörültem neki,hogy nagy kedvezménnyel meg tudtam venni, mivel a történetet nagyon imádtam, és maga a könyv is nagyon gyönyörű. Illetve a Titkos kertnek is örültem és azóta is színezek ha időm engedi. És A Grey könyvet is beszereztem amit hamarosan el is fogok olvasni.


11. Mely könyveket szeretnéd elolvasni az év végéig. 
Mivel ezt most februárban töltöm, visszagondolva amit nagyon el akartam még tavaly év végén olvasni az Ava Dellaira-Kedves halottak volt és Karácsonykor be is fejeztem.

12. Új megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél. 
Ezt a részt nálam lehetetlen kitölteni, össze-vissza olvasok, van amit megjelenésekor, van amit rá 1 évre. Mivel ami éppen megfog azt kezdem el, vagy amit be tudok szerezni.Kettőt azért mondok: Andy Weir-A marsi könyvét nagyon szeretném előbb megvenni ( filmes borítóval) utána pedig elolvasni. A filmet imádtam!!!! A másik pedig ami már megjelent: Böszörményi Gyula- Rudnay-gyilkosságok.


Végül pedig összegezzük a tavalyi évet.
35 könyvet olvastam el. Sajnos elég keveset, de munka mellett nem volt mindig időm olvasni. Idén ennél sokkal többet tervezek!
Ezek közül szinte mindet imádtam! 
Még párat mindenképp szeretnék megemlíteni ami nagyon tetszett, de sehová sem írtam most be:
-Jessica Sorensen: The Coincidence of Callie & Kayden 
-Rainbow Rowell-Eleanor és Park
-Colleen Hoover- Slammed és a Visszvonuló
-Rachel Van Dyken-Egyetlen
-Marie-Aude Murail-Oh,boy!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Netflix és a könyvek : 2. rész