POTTERMORE (: /beosztás, pálcák,érdekességek/

Sziasztok. Újra működik a Pottermore oldal. Igaz,hogy nem olyan mint régen, de ismét van beosztás a házakba, és még pálcát is kapsz. Régen sajnos lemaradtam erről az oldalról, de olvastam milyen jókat lehetett játszani, remélem visszatér az is. Viszont gondoltam, akinek új még ez de szereti a Harry Pottert, leírom mi is ez :) Az első és legfontosabb egy kis angol tudás szükséges. 



Aki már volt regisztrálva az ismeri az oldalt :) De aki nem az annak ez legyen az első lépés :) Regisztráció és a megerősítése után választhatjátok, a beosztást vagy  a pálcát. Én előbb a beosztást választottam. Ki kell tölteni egy tesztet és a végén kiadja melyik ház tagja vagy! Én Griffendéles lettem, aminek annyira örültem :D Láttam magam ahogy én is becsukott szemmel azon könyörgök,hogy oda kerüljek :D 


Kapunk leírást a házról, pár híres karaktert is + kisebb történeteket is lehet olvasni.
Hozok egy is segítséget is angolul kevésbé tudóknak: 

Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry- Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola.

Gryffindor-Griffendél

„Ha vakmerő vagy s hősi lelkű, / Házad Griffendél. / Oda csak az kerül, ki / Semmitől se fél."

Hufflepuff-Hugrabug

„A Hugrabugnak nyájas népe / Békés, igazságos. / Oda mész, ha türelmes vagy / S jámbor – ez világos."

Ravenclaw-Hollóhát

„A bölcs öreg Hollóhátban / Éles elmék várnak. / Kiknek a tanulás kaland, / Oda azok járnak."

Slytherin-Mardekár

„Hogyha agyafúrt s ravasz vagy, / Ne tekints másra: / A Mardekár való neked. / Ott lelhetsz sok társra"



Ha már megvan az iskola jöhet a pálca (wand) :) Mutatom az enyémet is!













Itt is kitöltesz egy tesztet és abból kiderül melyik pálca illik hozzád a legjobban. 
Az én pálcám: Szőlőből készül, a magja az unikornisszőr, a pálca hossza: 11'hüvelyk, és némileg engedékeny a rugalmassága.

Azt is kiderítettem,hogy szőlőből készült Hermione pálcája is (bár a többi része az más) aminek szintél nagyon örültem,hisz ő  a kedvencem (: 

Szótár: pár fa fajta, illetve a belseje + kis érdekességek)
  • Acacia-Akác  
  • Ash-Kőris (pl.Cedric pálcája)
  • Alder-Éger
  • Aspen-Rezgő nyárfa 
  • Beech-Bükk
  • Blackthorn-Kökény
  • Dogwood-Som
  • Ebony-Ében
  • Elm-Szilfa
  • Elder-Bodza (A Pálcák Ura) (Dumbledore)
  • Hawthorn-Galagonya   (Draco pálcája ebből készült)
  • Holly-Magyal   (Harry pálcája)
  • Laurel-Babér
  • Maple-Juhar
  • Poplar-Nyárfa
  • Redwood-Vörösfenyő,cédrusfenyő
  • Rowan-Berkenye
  • Spruce-Lucfenyő
  • Sycamore-Platánfa
  • Willow-Fűzfa  (Ron második pálcája)
  • Yew-Tiszafa (Voldemort pálcája)
A belseje pedig ezek lehetnek: 
Unicorn-unikornis  ( szőrét)pl.Draco,Ron,
Dragon-sárkány ( szívizomhúrját)pl.Hermione,Bellatrix,Minerva
Phoenix-Főnix (tollát) pl. Harry,Voldemort



Az oldalon egyébként nagyon sok érdekességet lehet olvasni, Harry világából, a többi iskoláról, az új filmről stb. Érdemes nézelődni, vagy aki jobban tud angolul olvasgatni. 

Várom hozzászólásban:ti hová kerültetek? :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Netflix és a könyvek : 2. rész