Rachel Hawkins-Démonüveg értékelés

Sziasztok. Újabb értékelést hoztam. A Hex Hall folytatását olvastam. Csak azok olvassák el majd az értékelésemet akik olvasták az első részt :)

Fülszöveg: „A sötét boszorkányok nagy tettekre képesek.”
Sophie Mercer azt hiszi magáról, hogy boszorkány, és ezért került be a Hex Hallba, a kiskorú prodigiumok (vagyis boszorkányok, alakváltók és tündérek) javítóintézetébe. De aztán rájön a családi titokra, és arra, hogy Archer Cross, aki iránt gyöngéd érzelmeket táplál, A Szem ügynöke. Azé a csoportosulásé, aminek egyetlen célja, hogy a prodigiumokat eltöröljék a föld színéről.
Kiderül az is, hogy Sophie a világon élő két démon egyike – a másik démon az apja. De ami még ennél is rosszabb, hogy olyan varázserő birtokába került, ami életveszéllyel fenyegeti a szeretteit. Ezért úgy dönt, hogy Londonba megy, és aláveti magát a megfosztásnak, annak a veszélyes rituálénak, ami során vagy a varázserejét veszti el örökre, vagy az életét.
De amikor Angliába érkezik, megdöbbentő felfedezést tesz. Kiderül, hogy az új lakótársai is démonok. Valaki démonokat ébreszt, méghozzá azzal a hátsószándékkal, hogy felhasználja az erejüket – és nem biztos, hogy jó célokra.
Eközben A Szem Archer Cross segítségével tovább vadászik Sophie-ra, de Sophie már nem érez a fiú iránt semmit. Vagy mégis?


Értékelésem: Ha csak egy mondatok írhatnék az ez lenne : Hol van a folytatás ? De
természetesen azért bővebben is kifejtem a véleményemet! Szeretném a befejezést de most :D Eléggé függővéges a történet.  Szó szerint inkább az az érzésed van,hogy miért nincs több lap.

A történet továbbra is tetszett. Most a Hex Hall mellett főként Angliában játszódik. Megismerhetjük Sophie apját is, a Tanácsot, kicsit többet tudunk meg Calról és Archerről is.
Sophie dumáját továbbra is nagyon bírtam :D ha szabad így fogalmaznom. Mindig meg tudott nevettetni.( Lent az idézeteknél hozok pár kedvencet tőle )  Bár egy-két résznél nem értettem a viselkedését. Pl. a végén az az egy zavart,hogy elmegy mikor már érzi,hogy az ereje jön vissza. Aki olvassa majd úgyis megérti mire gondolok.  Amúgy szerintem nagyon sokat fejlődött, ügyesedett és nagy dolgok fognak még rá várni. Izgalom a javábóóóól. 
Az apja is szimpatikus lett a közepe tájától. Mikor végre éreztem,hogy kiáll a lánya mellett illetve ,hogy büszke rá. És azért erről az oldalról is van még pár titok ami ki fog derülni. 
Cal hát sajnálom már előre , de szerintem ő sokkal többet érez Soph iránt, amit persze észre sem vett. -.- Gondolom a harmadik részben is több szerepe lesz még. Vigyázz magadra kérlek :) 
Archer: Már nagyon vártam,mikor bukkan fel. Először teljesen elhittem amiket mondott,hogy minden színjáték volt, és sajnáltam is Sophiet. De amikor elmennek a szigetre és próbálja megvédeni ott újra megszerettem. Bár hozzáteszem, az utána zajló hirtelen őszinteséget nem értettem, mintha vágás lett volna. De a lényeg az ami lett közöttük........ Én hiszek neked Cross szóval remélem nem vertél át :D  Különben kapsz tőlem egy kis démonjóga utóhatást :D 
Jenna: Csak egy kérdésem van hol vagy ? 
Kíváncsian várom mit rejt a történet vége. Rengeteg izgalmat fog tartalmazni az biztos. Szeretném már olvasniiiiii :D Tippjeim már vannak,de szerintem bármikor áthúzhatja  a számításaimat az írónő . 
U.i.: Szeretnék még több mágiát és varázslást! 

A történet : 5/5
Borító: 5/4
Kedvenc idézetek:
"Mintha egyik kedvenc hobbim lenne a hullarabló szellemek életenergiájának kiszippantása, közvetlenül a kötögetés meg a sudoku után."

"Öregem, először Cal, aztán Lara, majd a többi tanácstag, most meg Vix. Apám talán blogot is ír rólam, aminek az a címe, hogy „Miért kövessétek és/vagy vegyétek el feleségül Sophie lányomat”.

"Azon gondolkoztam, hogy apa miért beszél úgy mintha most szökött volna ki egy Jane Austen-regényből."
"– Húha, Cross! Te pályát tévesztettél. Sutba a démonvadászattal, neked Valentin-napi üdvözlőkártyákat kellene írnod!"
"– Akkor miért voltál vele? 
– Ő volt a célszemélyem. 
– Ki állított rá, A Szem? 
– Nem, a kiscserkészek. A boszorkányrandis jelvényt nem kaptam meg. 
– De van legalább három „A hét rohadéka”-kitűződ, ami nem kis teljesítmény."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Netflix és a könyvek : 2. rész