Tea Book Tag :)

Sziasztok. ismét hoztam egy book tag bejegyzést, ami most a teákhoz is kapcsolódik majd :) Szeretek teázni, egy jó könyv mellett pedig főként! Akkor hát kezdődjön is :

1. Instant Tea - A legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál


2015-ben a legrövidebb könyv amit olvastam az Marie-Aude Murail-Oh,boy! volt és csak ajánlani tudom :)

2. Zöldtea - Egy könyv zöld borítóval

Kerstin Gier-Smaragdzöld, Időtlen szerelem trilógia harmadik része.







3. Forró citromos tea mézzel - Egy könyv, ami átmelengeti a lelked


Muszáj csak egy könyvet írni? Azt hiszem itt megszegem a szabályt :D
Jamie McGuire-Gyönyörű sorscsapás, Katja Millay: The Sea of Tranquility – Nyugalom tengere

4. Ötórai tea - Egy könyv, amit angolul, vagy más idegennyelven olvastál
Sajnos még nem nagyon olvasok angolul amit majd pótolni szeretnék, plusz gyakorlásnak is jól jön de tavaly egyet olvastam : Paulo Coelho-The Alchemist







5. Gyógytea - Egy könyv, amit kényszerből olvastál
Kényszerből nem olvasok inkább ha javasolnak valamit, szóval idén a Gyönyörű sorscsapás volt aminek nagyon örültem,hogy elolvastam és köszönöm a "nyaggatóknak" :D 

6. Fekete tea - Egy olyan akció dús könyv, amin nem tudnál elaludni

Mostanában nagy kedvenceim az izgalmas könyvek szóval itt is többet sorolnék fel :D Az első ami rögtön beugrott: Josh Malerman-Madarak a dobozban című könyve (utána nehezebb volt aludni :D), aztán utána olvastam Dan Wells-Az ördög egyetlen barátját (szerintem a címe alapján is sejthető a nem alvás valószínűsége), és idén is már rögtön két izgalmas könyvet is olvastam januárban: Jamie McGuire-Red Hill ami zombis könyv volt és nagyoooooon izgalmas, és tegnap pedig befejeztem a Grady Hendrix-Horrorstör könyvét, na ezután már kicsit félelmetesebb lesz egy bútorboltban pl. Ikea nézelődni a bemutatótérben. Ebben is volt izgalom a javából csak az zavart,hogy az egész történet lejátszódott egy éjszaka alatt. 


7. Jeges tea - Egy hamisítatlan nyári olvasmány
E.Lockhart-A hazudósok ugrott be először ahol is a nyári szünetet töltik egy saját szigeten. 

8. Kalinka szamovár - Egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetőbbé

Ritka az ilyen könyv ha én olvasok, mivel próbál csak jó könyvet olvasni, de néha más véleményével nem értek egyet és alig bírom befejezni a könyvet. Ilyen volt a Katy Evans-Real amit annyira untam,hogy csak na. Egy jó dolog volt az egész könyvben ez pedig a zenével való kommunikálás. A S.E.C.R.E.T. pedig az a könyv amit nem voltam hajlandó végigolvasni, a felénél meguntam gyors átlapoztam az utolsó fejezetre ahol az derült ki amit gondoltam és vittem is vissza  könyvtárba. Ha iszok szerintem akkor se olvasom el a közepét :D 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Netflix és a könyvek : 2. rész