Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Cím: Amikor esik
Szerző: Lisa De Jong
Kiadó:Könyvmolyképző,2015
Fülszöveg:Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. 
És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. 
Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. 
Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. 
Megsebeztek. 
Megmentettek. 
És reményre leltem. 
Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat…
Újra.


Értékelés: 5/5
Rengetegen ajánlották,hogy nagyon jó, hogy lehet rajta sírni,hogy olvassam el.
Hát megtettem.
Amikor elkezdtem olvasni úgy álltam hozzá,hogy igen ilyen könyvet mintha olvastam volna. De alapból az írónő írásmódja annyira megfogott,hogy ha ugyanaz lett volna a sztorija mint más ilyen
könyveknek sem érdekelt volna. De azért nem olyan volt mint a többi ilyen.
Kate: Ami vele történt szerintem senkivel se lenne szabad, nem csodálom,hogy teljesen összetört és megváltozott. És még a legjobb barátjának Beaunak sem mesélt semmit. Aztán egyszer csak megérkezik az életébe Asher. Hihetetlen,hogy meglátta rajta,hogy valami nincs rendben és rögtön segíteni akart neki. Amiket mondott, amikkel segített minden rossz gondolatot jóvá fordítani azt hiszem tanítani kellene. Ismét beleszerettem egy karakterbe, és utálom a titkokat amik így tönkretesznek olvasás közben. Egy idő után persze már gondoltam mi lesz a titok,de az egész leírva, az egész folyamat, és ami utána történt szerintem nehéz sírás nélkül megállni. Szerintem nagyon sok Nő vágyik arra,hogy valaki így nézzen rá, így beszéljen hozzá és ilyen érzéseket váltson ki.Van aki már megkapta ezt és van aki vár rá.De én mindenkinek kívánnék legalább egy fele ilyen Ashert.
Beau: Nehéz róla mit mondanom. Én sajnos nem hiszem a fiú lány barátságban, tapasztalás alapján. De úgy éreztem itt erről lesz szó. Valahogy mégsem bírta elviselni a választ amit megértek is meg nem is. Inkább az utána levő viselkedését nem. Inkább elveszít egy barátot ha más nem lehet ? Azt hiszem "be kellett nőnie a fejének". Na onnantól kezdtem újra kedvelni. Én sem tudtam volna mást elképzelni mint ami a vége lett a történetnek és örültem,hogy megértő lett türelmesebb és várt rá.


És a végére ezt muszáj rögtön ez jutott szembe amikor becsuktam a könyvet : hogy lehet, hogy mire abbahagynád a zokogást a könyv végére az utolsó mondattal ismét ugyanoda zuhansz vissza? Hát így. Amikor esik erre fogok gondolni. Amikor látom a csillagokat biztos eszembe jut :)

És jön a kedvenc részem az IDÉZETEK: 

"– Mostantól kezdve… 
Megcsókolt. 
– Amikor esik az eső… 
Megcsókolt. 
– Gondolj rám!"

"Addig nem is tudja az ember, mennyire vágyik valakinek a társaságára, amíg el nem tűnik az életéből egy darabig."

"Szeretném látni, hogy néha mosolyogsz."

"A szerelem a legerősebb érzelem,és mindnyájunkban ott lakozik. 
És ha az ember rátalál,segíthet enyhíteni az összes fájdalmas érzést,amely láthatatlanul bennünk rejtőzik."

"– Köszönöm! – mondtam mosolyogva. 
-Mit? 
– Hogy újra okot adtál a mosolygásra – válaszoltam az ajkamba harapva."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Netflix és a könyvek : 2. rész