Állati Book Tag



1. Lajhár - egy olvasás, amit direkt lassítottál, nyújtottál volna, mint a rétestésztát…
Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei, nem akartam,hogy véget érjen. De több könyvsorozat befejező részét később/lassabban/ olvasom el. 
2. Gepárd - jött, tarolt, mindent vitt, és csak néztél utána tátogva, levegőt kapkodva…
Sok könyv ilyen számomra igyekszem olyat olvasni ami tartogat titkot,izgalmat De ha egyet írhatnék akkor ez lenne : Mielőtt megismertelek. Tarolt szerintem, utána pedig kapkodtam a levegőt mert annyira bőgtem :D ( u.i.: na meg persze a Soha határa, Amikor esik, Flat-out-Celeste, Egyetlen,Arctalan szerelem,Hopeless... és ezt sorolhatnám :D )
3. Házimacska - egy könyv vagy szerző, amiről,akiről tudod, bármi történjék is, időről-időre otthonosan törleszkedik hozzád…
John Green,Colleen Hoover,Jamie McGuire, Jessica Park,Ransom Riggs,Böszörményi Gyula....  bennük még nem csalódtam
4. Kacsacsőrű emlős – egy roppant különös, elsőre furának látszó könyv, amit bár kissé ódzkodva vettél a kezedbe, végül pozitív csalódás, élmény lett…
Kemese Fanni-A napszemű Pippa Kenn. Előtte alig olvastam magyar íróktól, nem igazán mertem próbálkozni velük. Na de akkorát tévedtem, hogy az hihetetlen. Minden részét imádtam eddig  és azóta is próbálok magyar íróktól olvasni, nagy sikerekkel. Kedvencem még Böszörményi Gyula aki elvarázsolt Ambrózy világával.
5. Pillangó – Egy kívül-belül gyönyörű könyv…
NYUGALOM TENGERE mindenhol szép, gyönyörű :) Főleg,hogy végre megvan a saját példányom is :) 
6. Kacagójancsi – Egy könyv vagy szerző, amin vagy akin könnyesre kacagtad magad…
Alice Clayton-Faldöngető :) Szerintem ezen nevettem a legtöbbet: vicces beszólások,vicces helyzetek, karakterek, és a macska a végén :DDD
Így visszanézve molyon az értékelésem meg se lepődtem,hogy ide ez a könyv ugrott be : " A cím alapján nem gondoltam volna,hogy ennyire jó könyvet fogok olvasni. El se hittem,hogy ennyit nevettem rajta,rögtön az első oldalon, és ez csak folytatódott végig. A szereplők nagyon jók: Caroline szókimondó, vicces, magabiztos és csak meglett az az O :D A macskája Clive imádom. El sem hittem,hogy a végén a macska szemszögéből van írva. ("A Magas,azért hívom így, mert magasabb Etetőnél….") 
Egy másik könyv ami szintén nagyon vicces volt : A Rosie Projekt.
 7. Imádkozó sáska – Egy könyv, amelyben tőled szokatlan, idegen, távolálló gondolatok (filozófia, vallás, világnézet, kultúra) vannak, a végére mégis sikerült megbarátkoznotok…
Ilyesmit nem igazán olvasok, de egy könyvet be tudnék ide írni a furcsasága miatt. Nathan Filer: A zuhanás sokkja. Sokszor éreztem azt,hogy elvesztem a fonalat,ahogy ugrálunk a fiú elméjében, aki skizofrén. De amúgy nem volt rossz a könyv. 
8. Kaméleon – Egy szerző, akinek több könyvét (de legalább kettőt) olvastál már, de ha nem látod a nevét feltüntetve, nem jössz rá, hogy az író egy és ugyanaz…
Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás  és a Red Hill két olyan könyv amiről nem gondoltam volna,hogy egy szerzőtől van. (persze tudtam)  9. Zsiráf – Egy könyv, ami jóval hosszabb volt, mint indokolt lett volna…
Ez a férfi sorozat azért szerintem lehetett volna rövidebb is. Valamiért az utolsó részre nekem lapos lett a történet, és már nem akartam annyira olvasni. 10. Noé bárkája – Egy könyv, amiben az állatoké (nem csak egy állaté) a főszerep, és te imádod (vagy elég ha csak szereted)…

Fekete István könyvei főleg a Vuk :) Na meg a Micimackó. Ide inkább gyerekkori mese könyvek jutnak az eszembe.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Netflix és a könyvek : 2. rész