Tündérmese Book Tag



Tündérmese Book Tag


1. Pinokkió – A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott
Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?


  • Nem, de néztek már rám fura szemmel,hogy ezt olvasom,vagy ez tetszett nekem :D 

2. A Szépség és a Szörnyeteg – A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele 
Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója? 


  • Rachel Van Dyken-Egyetlen című könyvét biztos nem a borítója miatt olvastam el. Nagyon imádtam de rééémesen néz ki :D 






3. Hófehérke – Akire a szépségéért vadásztak 
Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az? 

  • Nagyon figyelni szoktam melyik könyv milyen borítóval kapható,illetve ha van filmes borítója az,hogy néz ki. Sok könyvet veszek azért is mert szép a borítója de a fülszöveget azért mindig elolvasom.  A Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei anno a borítójával hívta fel a figyelmemet és miután elolvastam miről szól már meg is vettem. Egy két könyvet pedig csak akkor vettem meg amikor kijött a filmes borító ( Lázadó,Mentőexpedíció, Mielőtt megismertelek)


4. Csipkerózsika – Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel
Melyik a kedvenc könyves párod?

  • Andrew Parrish-Camryn Bennett (A soha határa),Nastya-Josh Bennett ( A nyugalom tengere) ,Dean Holder-Sky (Hopeless), Hangay Mili-Ambrózy Báró (A Rudnay-gyilkosságok), Travis Maddox- Abby Abernathy (Gyönyörű sorscsapás),


5. A kis hableány – Aki feladta az életét a szerelemért
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz?



  • Igen a disztópia,thriller nekem teljesen új műfajok voltak.:) Már annyira nem is érdekel a műfaj ha jó véleményeket olvasok vagy tetszik a fülszöveg akkor bármi jöhet. 


6. Hamupipőke – Aki elvesztette a cipőjét éjfél után
Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?


  • Egyértelműen a Madarak a dobozban miatt aludni is alig tudtam úgy izgultam,hogy mi lesz :D 


7. Rapunzel – Akit bezártak egy toronyba
Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?

  • A Fagyos ikrek, be sem fejeztem csak nagy vonalakban átolvastam, így is megtudtam a végét vontatott unalmas duma nélkül :D 

8. Aladdin – A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált
Melyik volt az utolsó „könyvkincs”, amit találtál?

  • Az Arctalan szerelem egy kincs volt és örültem,hogy ráleltem és elolvastam. 

9. Alice Csodaországban – A lány, aki a nyúlüregbe esett
Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?

  • Böszörményi Leányrablás Budapesten sorozat könyveit olvasva, visszarepülhettem a régi Budapest különleges világába. Nagyon tetszett. Illetve a Lelkek könyvtára pedig elröpített egy különleges világba a különleges gyermekek közzé. A Harry Pottert szerintem nem kell bemutatnom, de remélem egyszer kapok egy levelet,hogy felvettek :D 

10. A békakirály – Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált
Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?

  • Talán a Cinder és Ella, azt hittem ilyen gyerekes unalmas könyv lesz, de nagyon tetszett :D 

11. Jancsi és Juliska – Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket 
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért? 
  • Matt és Celeste Watkins Jessica Park Flat-Out Love sorozatából,

12. Piroska – Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt
Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?

  • Kell a férfi, mai napig nem fejeztem be teljesen, lehet,hogy azért mert nem egyszerre olvastam a 3 könyvet de a végére már annyira nem érdekelt mi van velük. De szeretném befejezni egyszer a történetet. 

13. Rumpelstilskin – Akinek senki sem tudja a nevét
Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?

  • Amikor én olvastam a Vándorsólyom kisasszonyt annyira senkit sem érdekelt, szerencsére most már többen is imádják akiknek ajánlottam, és így,hogy ebben a hónapban érkezik a film sokkal többen nekiálltak a sorozatnak.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Musso - Ott leszel ?

Lisa De Jong-When it rains/Amikor esik...

Netflix és a könyvek : 2. rész